شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
شهید

حوزه/ پیکر پاک ۹۸ شهید دفاع و حماسه در میان استقبال مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر از مرز شلمچه به کشور بازگشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این شهدا از مناطق عملیاتی شلمچه، شرق دجله، مجنون، فکه شمالی و جنوبی و چیلات تفحص شده‌اند که مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر ۱ و والفجر ۶، خیبر، بدر و کربلای ۴ و کربلای ۵ و تک‌های دشمن در سال ۶۷ هستند.

شهدا در میان استقبال مردم شهید پرور پس از سال ها دوری به کشور بازگشتند.

مردم در گفتگویی با اشاره به ضرورت اتحاد مسلمانان برای مقابله با جنایات صهیونیست‌ها و سکوت جامعه جهانی گفتند: هدف اصلی اسراییل نابودی مسلمانان است و لازم است همه ملت‌ها بویژه مسلمانان به یاری ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان و سوریه بشتابند.

آنان با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اقدامات صهیونیست‌ها را جنایت علیه بشریت خواندند و آمریکا را حامی و پشتیبان اصلی صهیونیست‌ها در ارتکاب این جنایات دانستند.

مراسم شب‌های بهشتی با شهدا هم شنبه ۷ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ در پادگان شهید محمودوند واقع در اهواز، سه‌راه خرمشهر برگزار می‌شود.

در مجموع ۱۶۳ شهید دوران دفاع و حماسه از ۲۰ شهریور از سه محور شمال‌غرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) در میان استقبال مردم شهید پرور ایران اسلامی وارد کشور شده اند.

از این تعداد، ۹۸شهید امروز هفتم مهرماه از مرز شلمچه وارد میهن اسلامی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha